Tuesday, January 24, 2006

our interiour designs evolving




Mark his mum and Royce gave me a lovely picture for Christmas that I've been talking about. I thought I'd finally show it off as it has been much described. I also have photo of me showing my new hairdo although it's not the best shot of it. I was holding baby Molly at the time.
Another key bit of info from me is that I've joined the next ceramics class! SO excited! That means that you will find me extra generous as we will struggle to find space to store all my stuff. Will shortly post pics of what I've got left. Lastly you'll get to see Balmaha, a wee place by the shores of Loch Lomond at sunset as Claire and I went for a walk not this Sunday but last.

3 Comments:

At Thu Jan 26, 11:48:00 am, Blogger Kamilla said...

det bildet var skikkelig fint! jeg liker blått. Hvem har klipt deg? Du ser voksen ut (kanskje du har et moderlig blikk fordi du sitter å ser på en unge vi ikke ser), og det kler deg. kanskje jeg må velge malekurs, hmm...

 
At Fri Jan 27, 09:19:00 am, Anonymous Anonymous said...

Så fint bilde! både det på veggen og det ved innsjøen. har du virkelig tatt det av vannet? det var virkelig helt nydelig! og blått da, jeg liker veldig godt fargene i maleriet. veldig fint. vel, jeg sitter hos mor i en pause fra praksisen i Mysen. fint på håret! du kler den lengden. -aneklem

og mammaklem (snart på jobb)

 
At Sun Jan 29, 10:07:00 am, Blogger Kamilla said...

nå var jeg inne på fotosight - det var imponerende, andrea!

 

Post a Comment

<< Home