Sunday, January 08, 2006

Such a great shot!




YOu'll never guess what? Or maybe some of you could.
I've taken quite a good close of of a buzzard! As we went to Sara's house it was there just next to the road. She thought it would be gone by the time we came back with the camera, but I knew better! How exciting!
Something else happened also, There were two guys trying to take a photo of it already! It's not just me photo hunting for buzzards! :-) So I'll show you two of the photo's I took. They're not fantastic so I'll try a little more.
I've discovered some new functions on photoimpression, so I'll be doing more photostuff for a while and hopefully show you more soon.
That's actually quite practical as we're running low on places to put all the ceramics I'm producing. I'll post some pics of them soon on my giftshop and a couple of tasters on the blog.
I'll leave you another photo I took on a misty day in my lunchbreak.
Happy new year all!

8 Comments:

At Tue Jan 10, 11:22:00 am, Anonymous Anonymous said...

Buzzards are impressive, but what really impresses me is the picture of a foggy Stirling (?). It´s perfect! Trygve

 
At Tue Jan 10, 03:25:00 pm, Blogger Kamilla said...

Jeg fikk kikkert av Karl Arne til jul. Nå har jeg lyst til å komme til Stirling å kikke på fugler. Hva er Buzzards på norsk?

 
At Tue Jan 10, 11:24:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Kamilla: jeg har prøvd å slå opp "buzzard"i min elektroniske ordliste, men det nærmeste jeg kom var "snøstorm". Jeg tror det er litt på siden i vår sammenheng. Vet ikke om dette var til hjelp. Godt nytt år.

 
At Tue Jan 10, 11:26:00 pm, Anonymous Anonymous said...

"Anonymous" er meg. Liker ikke publisitet. Godt nytt år igjen.

 
At Wed Jan 11, 10:16:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Endelig!!! endelig får vi se bilde av en buzzard! jeg vil se flere! har du ikke zoom-linse-ting også andrea?

dessuten er de så fine de lyktestolpene ved slottet eller gamlebyen. supert motiv! har du klipi og limt, eller er det riktig bakgrunn og tåke? min poet/forfatter-venn Andreas er hellig overbevist om at de er magiske. tror jeg skal tipse han om denna siden!

ane, lillesøster.

dessuten trygve og kamilla, tror jeg buzzard betyr rovfugl. for det har storesøstra mi sagt til meg så! og søstra mi er kulere og større enn søstra di hvertfall!

 
At Mon Jan 23, 11:13:00 pm, Blogger Andrea said...

TRenger nok litt oversettelse,ja. Buzzard betyr visstnok Musevaak. De har dem visst i Tromsoe og.

 
At Tue Jan 24, 01:01:00 pm, Blogger Kamilla said...

takk for oversettelsen, og godt nyttår til deg også Trygve! Jeg så en ørn på vei til Balsfjord (se bloggen min for flere detaljer om turen), og inspirert av andrea forsøkte jeg å fotografere - men fullstendig mislykka!

 
At Tue Jan 24, 01:04:00 pm, Blogger Kamilla said...

musevåken er veldig imponerende, men nå har jeg venta på bilder av hårsveisen din siden 2. juledag. På tide å blogge snart igjen...

 

Post a Comment

<< Home