Sunday, April 09, 2006

Twin-Blogged Road Trip








Kamilla and I went off to the west coast. Adventures galore, our most cherished is the time we spent cuddling lambs and kid goats!
We're currently consuming homemade blueberry mojito's and reminissing our loverly holidays as we're putting on indetical twin posts on our blogs.
We've been to the cinema, walked up hills, cuddled animals, been on boats, cut our hair, we've experienced so much the last few days it's a good jobs we've good plenty of photo's to remember it all!
You can all just wish you'd been here! :-)

4 Comments:

At Fri Apr 14, 12:50:00 pm, Blogger Andrea said...

Marte! Jeg er glad du har oppdaga KT!
Black Horse and a cherry tree heter hiten. Eller, jeg antar at det er den som spilles i Norge naa. Her har de gaatt over til en av de andre sangene.CD'en heter Eye To The Telescope.
Skotsk bra syngedame! Da hu vant Brit Award sa a : Women ignore your restricions!
:-)

 
At Sat Apr 15, 10:21:00 am, Blogger Kamilla said...

Har du fått med deg noen for å dra tilbake til The rare breed farm og kose mer med lam og killinger før de blir store? Jeg tror jeg vil flytte den årlige skottlandsturen min fra desember til april på permanent basis. Lam er bedre enn mince pie. Det er dessuten mulig å få mince pie tilsendt, mens lam er litt mer komplisert i posten (+ sannsynligvis ulovlig!). Det finnes jo lam i norge også, da, men så er det jo også det med frisøren...men den kan man kanskje sende i posten...?

 
At Sun Apr 16, 12:58:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Så fint Andrea! - at du også fikk med deg vestkysten av Skottland ...
Dere har reist langs deler av samme ruta som mark og jeg. Men sommeren er best tror jeg. Fine bilder av to glade jenter.
Paps

 
At Sat Apr 29, 08:04:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Looks amazing, must try it!

 

Post a Comment

<< Home