Saturday, December 30, 2006

Hunters hate technology

A fresh image to have on your mind to set you all off for the new year:

Here's a link to the lovely image I found at http://www.threadless.com?streetteam=scotlandrea

Isn't it great?

Hunters Hate Technology - Threadless, Best T-shirts Ever

I thought uplifting and energetic. Just the thing to liven up after heavy, lovely Christmas meals and candlelit cosyness.
Anyway,

Happy New Year to all you lovelies!
Even if almost all of you are pretty rotten at leaving comments. It's a good job I know you're still reading, I tell you!

Anyway, I know I was gonna put photos of my ceramics, but it will need to be later.
So many other lazy relaxing things to do.
Having said that; I'm off to cuddle the cat!
(Don't forget to comment, now!)

3 Comments:

At Wed Jan 03, 07:44:00 am, Blogger Kamilla said...

Jeg liker tanken på at det tøffer rundt sånne u-båter i Østensjøvannet. I fjor for eksempel synes jeg det var veldig få andunger.

 
At Fri Jan 05, 02:19:00 pm, Blogger Kamilla said...

Jeg har forresten ikke sagt skikkelig takk for mince-pie'n. Selv om det var en gave til hele familien klarte jeg ved hjelp av mine gode overtalelsesevner å få nesten alle for meg selv :)

 
At Fri Jan 12, 08:48:00 pm, Anonymous Anonymous said...

hei!

se tre katter som liker så godt å gå på tredemølle/hjul at de dytter hverandre ut!! kjempestas!

ane

http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=1703

 

Post a Comment

<< Home