Monday, August 28, 2006

Such a busy summer!








As several of you have mentioned, I have dragged my feet blogging, and it has been long coming this post.
Anyway, here are snippets of what I've been getting up to.
I have flown in a hot air balloon, I have slid down waterfalls, been Ireland, Oslo and several hen nights (female "utdrikkingslag"), wedding parties, swam in the Oslo Fjord and relaxed in the sun in between.
I'll keep filling you in as this rainy weather continues and I'll be more inside.
Anyway, here are some photographic evidence.
PS just now, Royce, Christine, Bill and Val are visiting.
so, here are the some of the pics:

7 Comments:

At Tue Aug 29, 04:06:00 pm, Blogger Kamilla said...

Du må ikke bli så busy at du ikke har tid til å blogge.

Som det heter i et vestnorsk ordtak; det gjelder å gjøre NOK til at man har noe å blogge om, men SAMTIDIG ha fritid nok til å blogge. Dette er en hårfin balansegang, og krever kanskje år med trening. Hvem vet.

 
At Tue Aug 29, 04:09:00 pm, Blogger Kamilla said...

Vedig fint bilde fra SpasiBar forresten. Jeg ser du har fått med de to drinkene, vi fant aldri ut hvilke som var hvilke - men det gjør egentlig ikke så mye. Ingen av dem var egentlig verdt å drikke på nytt.

 
At Tue Aug 29, 09:13:00 pm, Blogger Andrea said...

Neste gang faar vi proeve MAdagascan sailor som jeg og Solveig fikk. Jeg tror de var gode, men det kan ha verdt begeistringa for at den var gratis.. ;) DEn jeg drakk foer det var velidg god, men den husker jeg ikke hva heter.Har du sjekka ut terroristene?
Jeg liker forresten det ordtaket!
klem!

 
At Mon Sept 04, 11:45:00 am, Blogger Solveig said...

Ja, den kvelden vi hadde på Spaziabar var såå koselig, og det ble jo bare toppen av kaka da en søt bartender bare gir oss en drink helt uten videre...
Så masse morsomt du har gjort i det siste! Hvor er bildet av geita fra? Jeg skulle gjerne ha prøvd en sånn luftballong!!

 
At Mon Sept 04, 11:47:00 am, Blogger Solveig said...

Er ikke min blogg kvalifisert for blogg - linkne dine??

 
At Mon Sept 04, 09:51:00 pm, Blogger Andrea said...

Hei Solveig!
Geita er fra Irland. Hun er veldig cosmopolitan, for naar a blir stor skal a til Afrika!
Helt sant!
Jeg proevde aa linke deg til her om dagen, men fikk det ikke til. Rusten.. Skal proeve igjen.
klem!

 
At Wed Sept 06, 10:13:00 pm, Blogger Solveig said...

En Irsk geit som skal til Afrika.. den verdensvante geita skulle jeg likt å møtt :)
Kult at du har link til min blogg, og bruk den gjerne som norgesreklame, håper på å få flere fine bilder fra turer i fjell, skog og mark!

 

Post a Comment

<< Home