Monday, April 17, 2006

Lazy lovely Easter holiday days!

Lately I've been relaxing at home enjoying my Easter hols!
Very enjoyable indeed.
Well, I've not been completely apathetic as I helped Torjer and Julia (otherwise known as "the Norwegians") to move yesterday, as they're currently on the ferry back to Norway.

I found this link tidying up in my inbox and am excited to share it with you lucky lot:

http://kttunstall.com/findoutmore/

It's a link to K. T. (Katie) Tunstall's homepage with two free music video's!
She's great!
Enjoy!
Happy Easter! God Paaske!

2 Comments:

At Mon Apr 17, 11:48:00 pm, Anonymous Anonymous said...

OK! nå har jeg også blitt fan! jeg så fire-fem videoer av Kt Tunstall, og hu er jo kjempebra. likte veldig godt videoen til another side of the world. og liker at hu ikke er sånn "gjøre-seg-til-pynte-dukke" med vrikke-bevegelser med alikevel er pynta og sexy, på en kul måte som hu bestemmer selv. jada. ellers har jeg sett nesten alle harry potter filmene i påsken, eller dvs jeg har bare sett introene til alle kapitlene i en, to og tre og sett litt her og der, men sett hele goblet of fire, men jeg har sett på hele extra-features dvd'ene til alle filmene!! haha, mye kjedelige omvisninger, men mye gøy også. jeg er absolutt harry potter fan også! mer det kan man si. en fengslende spennende verden å leve seg inn i.

alt for denne gang. takk for god Kt Tunstall link!

aneklem

 
At Tue Apr 18, 04:18:00 pm, Blogger Andrea said...

saa glad du likte det!
jeg har sett en halv Harry Potter film i paasken.Liker d men r nok ikke fan.

 

Post a Comment

<< Home