Tuesday, April 18, 2006

Idealistic links

Warning: If none of you English speaking people will start to comment on my blog, I'm considering going all Norwegian! So there. I'll gie yous a month or two.
So over to real business: see what I've found:

http://www.fairtradecookbook.org.uk/

A cookbook with fairtradeingredients! I found it whilst looking for a recipe for carrot and parsnip soup. (gulrot og pastinakk?)

http://www.everyclick.com/

This one is a search engine that raises money for the charity of your choice. Very cool, methinks! I heard about it on the radio. Miles Mendoza has this spot on Radio 2 where he recommends websites of the day. Lots of fun and practical stuff. Check it out:
http://www.milesmendoza.com/

And lastly, for the Norwegians out there, to whom I'm writing in English; I'm coming to Nroway in May, 11.-19.05 although I'll be in Tromdheim from the 15.-18.05. So there, just pick a day and spoil me rotten ;-)

3 Comments:

At Fri Apr 28, 03:51:00 pm, Blogger Kamilla said...

Og når kommer du til Bergen? :)

I dag er det strålende sol og vårlig. Jeg har sittet ute og lest og kost meg! Fant ut at jeg måtte nyte den siste fridagen før jeg fra mandag av begynner min FIRE ÅR's kontrakt! Fy søren - det er lenge det! Har vært hektisk helt siden jeg reiste fra Skottland - men altså: i dag er det fri og sol og fint!

 
At Mon May 01, 03:40:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Så bra! Da rekker du akkurat bursdagsfesten min fredag 19.mai! Laila :-)

 
At Wed May 10, 10:03:00 am, Anonymous Anonymous said...

Hei du!hyggelig at du kommer til Norge,vil gjerne treffes,men jeg er bort fra 11-16mai!er i Tyskland hos noen venninner.men vi kan jo kanskje treffes på dagen på torsdag 18??interessert?eller på fredagen før du drar?vi kan meldes.snakkes!

 

Post a Comment

<< Home