Sunday, June 18, 2006

My latest productions





HELLO ALL!
I have been busy lately being suprisingly happy!
I thought it would be harder to swap jobs, as I would be leaving not only an stressful workplace, but lots of lovely colleagues behind.
However I've been keeping in touch with people from my old job and thoroughly enjoyed my new one. It's still the honeymoon period, I suppose, but still.
So: happy days!
These photos are some of my new ceramics stuff as well as some of my older stuff that I am still wanting to give away. I'll update this blog to include some of the stuff that I haven't had the time to photograph yet.
DON'T FORGET TO CHECK OUT MY OTHER BLOG> the GIFTSHOP, as I will be UPDATING IT MORE FREQUENTLY NOW!!
Have a lovely week and don't forget to comment and wish for some of this stuff!
I'm running out of storage space and am feeling very generous :-)

10 Comments:

At Sat Jun 24, 12:58:00 am, Anonymous Anonymous said...

Nydelig nydelig nydelig dama!! kjempefint! og jeg liker så godt "krukkene/skålene" dine som er sånn skeive!! og den blåfargen, den krukka var veldig fin! og så gøy med de fargene inni de andre skålene også!! og jeg har jo fått et sånt ansikt med plass til ringer og smykker og div. den er så fin og bra! gleder meg til å flytte til neste uke og gi den en bra plass!!

Aneklem!!

 
At Sat Jun 24, 07:44:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Fantastisk vakker. Så gøy at du lager fine ting.

 
At Tue Jul 11, 08:35:00 am, Blogger Kamilla said...

Du kommer jo snart til Norge! Jeg tipper du har plass i bagasjen til en sånn fin brun/blå i midten-bolle til en som bør få en innflytningsgave...

 
At Tue Jul 11, 08:42:00 am, Blogger Kamilla said...

(+ de to grønne vasene (den øverste og nederste i 'something to wish for'-posten) er helt nydelige. Def. something to wish for!)

 
At Mon Jul 31, 10:41:00 am, Anonymous Anonymous said...

Hurra

Andrea og Mark på besøk i Lørenskog!!!
Sa Reidarfar

 
At Tue Aug 15, 09:54:00 pm, Blogger Solveig said...

Så mye fint du lager, Andrea! Du er så kreativ. Synes ansiktene dine er spesielle og har en egen særegenhet. Skålene er også ser også så fine ut.
Det var så hyggelelig å se deg da du var i Norge sist!

 
At Sat Aug 19, 08:04:00 am, Anonymous Anonymous said...

Hei

nå er det lenge siden det er blitt posta noe nytt her. jeg tenkte jeg skulle tipse om en musikkvideo som audun er med i! på joffes.blogspot.com syns den var proff og spennende. han er forresten naboen min nå. og ellers mye morsomt på den blogen. veldig mye rart.
skolen har begynt, ha det fint!
søsterklem

 
At Mon Aug 28, 01:29:00 pm, Blogger Kamilla said...

som jeg skulle sagt det selv, Ane: "Nå er det LENGE siden det har blitt posta noe på bloggen din Andrea!" Hva skjer'a?

 
At Mon Aug 28, 01:32:00 pm, Blogger Kamilla said...

Å forresten: Den vasen det er blide av (den fineste av dem) bor nå i Pavelsvei 16. :) Kunne ikke vært mer fornøyd om jeg skulle ha valgt den selv!

 
At Tue Oct 03, 10:47:00 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei Andrea!
En liten hilsen fra mamma!
Takk for sist! Det var veldig hyggelig at du var hjemme så vi kunne feire bursdagen min sammen!Takk for fine gaver!
Nå har jeg begynt å tenke på neste mulighet for å lage ønskeliste - jula er jo ikke så langt unna... : )
Det ansiktet som er litt stort og rundt - det har så vanvittig deilig uttrykk!! Det ønsker jeg meg........ sånn i all beskjedenhet... : )
Klem fra mamma

 

Post a Comment

<< Home