Saturday, February 03, 2007

New Year new excitements!



OK, so I've waited so long to post a new post, that I'm a bit undecided of where to start and what to include.
Let me start by showing you this video og a lynx that was filmed in Norway!
These wild creatures actually live in the wild in Norway, and there are meant to be some in the woods not so far from my dad's house!





Also I've finally managed to get some better photos of Buzzards. Or at least I'm pretty sure they are, as I can't find my book to confirm they aren't sparrowhawks.
Anyway, I think they look murderous and interesting either way :-)


I've been very slow with putting out all the pics from my ceramics. There have been so many interesting things to do. Lodge a written complaint re drunken aggressive council solicitor, edit mini home videos on the computer, hang out, watch telly, walk in the park with the cat, listen to audiobooks on my pda...
Anyway, I need to get sorted, as the new class starts on Wednesday and our house will be completely full of it all. Please wish for some stuff!
Have a nice day!
xx

7 Comments:

At Mon Feb 05, 02:37:00 pm, Blogger Unknown said...

Gauper er fine! Den der så jo riktig huslig og kjælen ut også. Er likevel ikke helt overbevist om at jeg ville hatt en på trappa mi.

 
At Mon Feb 05, 09:06:00 pm, Anonymous Anonymous said...

så veldig avansert med video på bloggen da ;)

og veldig bra bilde av fuglen, åtseleteren, som er for lat til å jage selv, men spiser ihjelkjørte smådyr på motorveien.

en ørn neste takk!

ane

 
At Mon Feb 05, 09:06:00 pm, Blogger Andrea said...

Hei Rosa!
Jeg har egentlig lyst paa en husgaupe. Men om den husgaupa maa bo i mitt utopiske hus blir det kanskje problemer mellom den og skunken som ogsaa vil bo i mitt eget lille utopia..
klem

 
At Mon Feb 05, 09:07:00 pm, Blogger Andrea said...

Ane! kommenterte vi akkurat samtidig?

 
At Mon Feb 05, 09:08:00 pm, Blogger Andrea said...

dessuten, Ane, aassen veit du at oerner disse dager ikke spiser doede smaadyr langs veikanten mens den bruker supersynet sitt til aa titte inn i stuevinduet til folk for aa se paa popidol?

 
At Wed Feb 07, 05:41:00 pm, Anonymous Anonymous said...

heia!lurte på hvordan det sto til der borte i stirling!ler når jeg tenker på alt regnet som kom ned sideveis den dagen vi var på slottet!HAHA!her er det masse snø nå.jeg ønsker meg jo noe av deg men nå har jeg glemt hvordan det ser ut igjen..husker du hva jeg ville ha?du kan jo ta det med når du kommer til norge igjen.ellers er kjolene jeg kjøpte mens jeg avr hos deg flittig brutk!liker de sååå godt!og maten er nesten spist opp..!snakkes snart!klem

 
At Fri Feb 09, 04:26:00 pm, Blogger Kamilla said...

Gaupe er kult! Jeg tipper at gauper og skunker er gode venner i ditt utopia, og at de ligger i en krøll i sofean og maler (sammen med Tashi, som jeg går utifra også bor der)

:)

 

Post a Comment

<< Home